10.06.2012

Tarta z truskawkami, czereśniami i białą czekoladą


Długo szukałam idealnego przepisu na tartę. Wypróbowałam kilku, ale ten jest pierwszym, który zadowolił mnie pod każdym względem. Jest idealny dla osób, którym znudziły się już tarty z kremem budyniowym

150 g mąki
30g cukru
125g  masła
1 łyżka wody
200g śmietany 36 %
1 biała czekolada
1 jajko
owoce



Z mąki, cukru, masła i łyżki wody zagnieść ciasto. Włożyć je na 30 minut do zamrażalnika. Wyjąć i wylepić nim formę, nakłuć gęsto widelcem. Piec 25 minut w 180 stopniach.

Białą czekoladę rozpuścić w rondelku, dodać śmietanę i mieszać aż masy się połączą. Zdjąć z ognia i zostawić do ostygnięcia. Roztrzepać jajko i wymieszać z masą.

Owoce ułożyć na cieście, zalać masą czekoladową i piec około 18 minut w 160 stopniach. Wyjąć, zostawić do ostygnięcia. Włożyć na kilka godzin do lodówki. Posypać cukrem pudrem.

Smacznego!





73 komentarze:

  1. o nigdy nie jadłam tarty z czereśniami

    OdpowiedzUsuń
  2. pychotka :)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fenomenalnie. Myślę, że na pewno by mi posmakowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz super blog.
    + ja dopiero zaczynam, więc
    zapraszam do siebie i będzie mi
    miło gdy zostawisz jakiś komentarz ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. mniiaam!
    Zaobserwujemy ?

    Zajrzysz do mnie? Będzie mi bardzo miło! Jestem nowa pomóż! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda. Zapewne to niebo w gębie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowicie się prezentuje, pycha!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Why?!! Now you made me hungry and I have to eat this!

    OdpowiedzUsuń
  9. It looks so delicious.. Yummi!

    - Victoria
    www.Vickkitas.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  10. It looks ...I'm hungry! :P

    xx,

    Sandra @ Blasfemmes.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dlatego nie wchodzę na takie blogi :P wszystko tak smacznie wygląda :) 3maj się ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  12. So amazing blog! Just love it!)) I'm your new follower!)) Maybe we can follow each other, dear!
    Have a nice day!))

    http://myfiercefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG...I always come here around lunch time...why??? I will starve because of you.... I feel so hungry with your delicious recipes!! I have never eaten cherries pie before, and this one looks so so so so good, I will def have to try it!! Thanks for sharing :)
    And thanks for stopping by<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    OdpowiedzUsuń
  14. YUMMYYYYY..I have hungry now!!!
    visit my blog on http://laviecestchic and my fb page on www.facebook.com/laviecestchic hope you like it!!! kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. Yummyyyyyyyyyyyyyy hihi xoxo Oana by www.style-muses.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm... aż zgłodniałam ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. so cuuuteee :)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello,
    I just liked you on facebook because I really like your blog.
    Always,
    Tarah and the City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And I am a new follower. Your blog is so delicious.

      Usuń
  19. Amazing!!!


    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. chlopak mnie blaga zebym mu ja zrobila, ale niestety - jeszcze mu sie nie udalo mnie ublagac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już raz się ugniesz, to będzie chciał więcej i częściej :) ale na jakąś romantyczną kolację? :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  21. mmm jakie pyszności :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie pyszności!

    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. yum! looks so good.
    if you have some time come by and see my blog. :)
    xxxo
    Ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  24. yum!!!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  25. That looks delicious!!

    kat
    aneyeforfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. looove it ♥

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ohh jak cudownie wygląda!
    Chyba się dzisiaj za to zabiorę <3


    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mm looks delicious! :) nice blog!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh that looks really good!!

    http://lovelyprettyworld.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  31. Romantyczna kolacja i tarta też wchodzi w grę, moj TŻ nie jest romantyczny, a dla mnie wszystko jest romantyczne :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Amazing!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  33. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    ZAPRASZAM
    wow! podoba mi się pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  34. Polecam również tartę z rabarbarem i truskawkami http://www.tipy.pl/artykul_8715,jak-zrobic-ciasto-z-truskawkami-i-rabarbarem.html palce lizać!

    OdpowiedzUsuń
  35. oj jutro biore się za pieczenie;)

    OdpowiedzUsuń
  36. yummy this looks sooo delish! love it
    Like ur blog, maybe u wanna follow each other, I would be very happy about it :)

    OdpowiedzUsuń
  37. :O wow, jestem pod wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  38. That looks so delicious. Wow!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Same pyszności na tym blogu pokazujesz

    OdpowiedzUsuń
  40. mmm szkoda ze sie nie da ukroic przez monitor :) smakowicie!!

    www.watermelonsquare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Slinka cieknie! Jaka wielkosc ma forma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnica 21,5cm, a wysokość 5cm :)

      Usuń
  42. Wow, wygląda naprawdę pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajny blog !!! genialne jedzono az zrobiłam sie głodna oczywiscie obsewuje ! zapraszam do siebie mfashion88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania :)
Thanks for all comments. If You like my blog, please follow :)